fredag 18 april 2008

Videos från Nicks entre på Soap Bar!

Här har ni dom! Mina 2 videos från när Nick Carter gick in på Soap Bar! Ni får ursäkta att dom är lite skakiga, men det var vad som hände. Jag började skaka dels för att han var där och dels för att jag filmade honom och inte visste hur han skulle reagera på det...

Anyways, enjoy!

Här kör bilen fram till Soap men parkerar en bit bort! Jag är aningen skakig, vilket ni kommer se.

Det blev lite mycket att tänka på, hälsa på någon och hålla telefonen med någorlunda fokus! MEN man ser ändå Nick i grå hood-tröja när han går in på Soap Bar! OBS! Det är bara fimp från en cigarett som ligger på bordet ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt... =)

Inga bilder??

Förstår att du skakar =)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Tyvärr finns det inga bilder... Jag vågade inte ta några kort :(

Anonym sa...

Hmm.. synd.. Hehe

Vad jag förstod så skulle han ha träffat nån tjej den kvällen..(oxå) man e ju bra nyfiken på att se hur man ska se ut för att fånga hans intresse... *skratt*