söndag 20 april 2008

Söta drömmar

Till alla där ute! Nu ska jag sova så jag tänkte bara säga god natt! Jag hoppas att ni kommer drömma massa fantastiska drömmar för det ska jag göra, om ingen mindre än min baby!
Nu ska jag sova utan honom igen och det suger men jag får stå ut med att det är en och en halv månad kvar tills jag får sova med honom hela tiden. Oj, va jag längtar! Det ska bli såå underbart!


Igår förändrades allt mellan oss tror jag. Hans blick när han tittade på mig ändrades och han såg på mig med en blick som jag blir lycklig av att tänka på, jag kan inte riktigt förklara den... Men han kan göra sånna småsaker som verkligen gör mig lycklig. Som typ igår! Han tittade på mig inne på White och böjde sig fram och viskade att han var stolt över att vara min pojkvän - jag fann inga ord. Jag bara stod där som ett fån med världens största leende och tittade på honom och insåg att jag precis förstått vad äkta kärlek är. Det är vad jag delar med honom och snart är inte det, det ända vi delar...

Off track igen, förlåt! Syftet var ju bara att säga god natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅH du är ju sååå kär!! GULLE!!!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Japp, det är jag! :)