onsdag 16 april 2008

Mums

Jag saknar min prins, min älskling, mitt hjärta, min ögonsten - mitt allt. Det var inte skoj att sova ensam i en stor säng när jag kom hem igår. Fy fy fy! Där har vi nackdelen med avståndet, eller ja, en av dom men förmodligen den största. Annars får vi det att fungera bra, jag och min prins.

När jag har varit hos honom brukar jag ha med mig en t-shirt hem som luktar honom och nu när jag kom hem efter skolan var jag tvungen... Förlåt men den luktar SÅÅ gott! Den luktar honom, den luktar trygghet och den luktar kärlek.


Jag älskar honom... Så mycket så ord inte räcker till. Jag önskar er alla att få känna så här någon gång - det är det bästa som hänt mig. Nej förresten, HAN är det bästa som hänt mig! Han gör mig lycklig, får mig att skratta och överväldigar mig ständigt med en kärlek jag egentligen tror att jag inte förtjänar. Men om jag gör det borde jag vart en ängel i ett tidigare liv!

Okej, jag ska sluta! Men jag kan inte hjälpa det - jag är så KÄR! :)

Inga kommentarer: