söndag 27 april 2008

17 skoldagar

Herregud!!! Lyckorus blandat med lite panik! Shit, sista tiden i 3an gick snabbt... Nu är det 17 skoldagar kvar. 17 gånger till kommer jag sitta i vår bamba, 17 gånger till behöver jag gå upp tidigt på morgonen och sätta mig på en buss till skolan... Sen är det klart och jag tar studenten! Jag slutar skolan - jag har gått ur gymnasiet. Jag fattar det inte!!! Så länge som jag har väntat på att den dagen! Och 2 dagar efter det lämnar jag Göteborg! Mitt älskade Göteborg... Jag kanske har vett på att uppskatta det mer när jag är borta...

Min familj, min släkt och mina vänner kommer jag sakna... Förmodligen kommer det till och med vara ganska jobbigt i början och ett tag framöver. Tur att jag då har min prins där som får ta hand om mig! :)

Inga kommentarer: