torsdag 17 april 2008

Restaurangtips!

Jag måste tipsa er om detta innan jag glömmer det! Jag och älskling var och käkade på ett italienskt ställe i måndags innan vi gick ut som hette Italiano. Det ligger på Nybrogatan 12Östermalm i Stockholm! Sjuuukt god mat till relativt bra priser - tror jag, restaurangpriser är inte något jag har så bra koll på... Haha! Men ändå, vill ni ha god pasta, mättande mat, mysig stämning och goda drinkar - gå dit, jag rekommenderar det verkligen!

Jag och älskling var där iallafall och vi tyckte nog båda två att det var såå mysigt! Riktigt romantiskt!

Nu är klockan 23.06 och jag tror det är natten, jag känner mig lite trött iaf... Vad händer imorn? Ska ni ut? Vart ska ni? Frågan är om jag har ork... Förutsatt då att jag är frisk givetvis! Och då behövs min skönhetssömn!

Sweet dreams!

Inga kommentarer: