lördag 19 april 2008

Chez - Push - Park

Gårdagen var NICE! Jag och Veronika gjorde oss i ordning hos mig, liftade med Niklas Kocev in till stan, träffade Andreas Helleberg och hans kompis Patrik och satte oss på Chez Amis för lite förkrök! Var massor av folk i rörelse överallt. Linn Breidemar var på topp och dök upp tillsammans med Josse Samuelsson. Anton Björklund och Löfgren kom tillsammans med Marco bl.a. och David var som vanligt en sötnos som fixade en filt till mig. Vid 12-tiden drog vi därifrån för att kila in på Push!

Utanför Push hade jag bestämt träff med Johanna Bevreus, hennes syster Monika och systerns pojkvän och när de dök upp kom nattklubbschefen Roy ner och hälsade lite hastigt! Väl inne försvann Monika och hennes kille men jag och Johanna festade på och hade skoj ändå! Andreas Folkestad och jag poserade på bild, men tydligen fick inte fotograferna vara med på bild så det sket sig. Vi hittade även chefen för Pushterassen tillsammans med Sandro som vi småpratade lite med. Chefen (vars namn jag tyvärr glömt av, sorry!) som var jättetrevlig och bjöd oss på varsinn drink och minglade vidare! Bilder från kvällen på Push dyker upp lite senare...

Vi fortsatte vår kväll vid 3-tiden upp mot Park Lane där vi möttes av Mats 'Plaztic Fantastic' Gustavsson som smidigt vinkade till vakterna så jag och Johanna gick raka vägen in, man tackar! I entrén möttes jag av David Wedebrant och en stor mysig kram, gick sedan en runda, fick ett samtal från min älskling och kände att det var dags att bege sig hemåt. Så jag ringde min kära Pappa som dök upp i bilen utanför Park en kvart senare!

Bild från Park blev det dock. Haha, detta är precis när jag ska gå och det var väl ganska motvilligt att vara med på bild - men det är skoj att ha, jag är så sällan ute med Johanna! Försök ignorera min sura blick och bebisläppen så är bilden ändå ganska söt? Right? ;)


Bilden är som ni ser från gbgvip.se och resten av mingelbilderna kan ni se här

Inga kommentarer: