måndag 14 april 2008

Laalaalaa

Jag är trött, jätte trött! Och bitter... För jag skulle gått till Café Opera igår med mitt pucko till pojkvän men inte fan blev det något med det - han skulle självklart sova och sen tappade jag lusten till att gå ut. Och till råga på allt på var BACKSTREET BOYS där igår. Gode gud va bitter jag var när han sa det till mig imorse. Fy! Så nu SKA jag ut ikväll... Tänk om dom skulle komma dit jag ska? Frågan är bara vart det är...

Mat nu - vart kan man äta? Hmmm.. Juggis förslag var Sushi men det är slemmigt så jag funderade på tacos men planerna har strandat lite. Älskling ska fixa med kanalerna på tvn först. Jag har världens duktigaste man! :)

Jag trivs här uppe, så jag jag längtar redan tills jag åker tillbaka.

Nu ska jag kolla på tv. Blondinbella berättar att hon är snäll... HA! Det tror inte jag, skitunge! Hon har till och med tandställning, moahaha, nu är det bevisat, hon HAR tandställning! Det är därför hon ser så konstig ut på alla bilder.

Nu ska jag kila, over and out!

Inga kommentarer: