torsdag 24 april 2008

Funderar lite...

Jag saknar det... Jag saknar honom... Jag saknar allt! Älskling skickade denna bilden till mig förut, hade faktiskt inte sett den innan! Han hade den som bakgrund på sin mobil, sötnos! Den är tagen nu i helgen när vi var på Caféet... Jag tycker faktiskt att den bilden blev helt okej för bättre än så blir det nog inte när jag är ute med min älskade pojkvän, det har nämligen en tendens att spåra ibland när vi är ute tillsammans...


Det är därför det är så skönt att ha tryggheten att veta att han är där. Min älskling, som skyddar mig från allt ont i världen, min ögonsten, min bästa vän och min pojkvän. Han som ger mig allt jag någonsin drömt om - han som gör mig lycklig. Åååh!!! Jag saknar honom...

Jag ska sova lite nu tänkte jag... Eller vänta tills Cheers kommer på 6an, 00:15... Jag orkar nog inte vara vaken, så jag säger godnatt nu om jag skulle somna! Annars hörs vi garanterat senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

fin är du