torsdag 24 april 2008

Victorias secret

Ni skulle hört tjatet om att jag skulle kolla mina mått innan baby åkte iväg. Han snackade hela tiden om att han skulle köpa roliga saker till mig på Victorias Secret, 'Jag ska köpa såå mycket snygga saker till dig där inne, men jag måste ha dina mått så jag vet vilken storlek det ska vara...' osv osv. Detta hörde jag säkert varje dag i 1 vecka innan han åkte... Men nu är han inte så stöddig längre! HA! Han ringde precis och frågade lite försiktigt vad jag ville ha. Han lät så vilsen stackarn, så jag ville bara säga att jag är riktigt stolt över honom! :)

Förövrigt så har jag varit ute och krattat i trädgården så jag har blåsor på händerna... Jag är inte allt för nöjd just nu så alldelles strax ska jag göra en kladdkaka och sätta mig och kolla på So you think you can dance!

Inga kommentarer: