söndag 27 april 2008

Guitar Hero

Är ju skitgrymt! Det är på allvar asroligt! En liten del av mig har alltid varit en rockstjärna tror jag! Det var nog därför som jag... Verkligen SÖGGuitar Hero! Skit också! Jag tog nybörjarlektionerna men i slutändan gick det ändå ungefär på samma sätt som det gjorde första gången jag testade! Min rockstjärnedröm gick i kras...

Min bror å andra sidan - är GRYM på både gitarr och Guitar Hero! Tro mig när jag säger att han kommer bli något stort en vacker dag... Han har alla förutsättningar för det! Och då kommer hans stolta syster alltid finnas där vid hans sida och klappa honom på axeln! Tills dess stör han mig på nätterna med sitt gitarrspelande och tro mig, alla gånger är det inte jätte uppskattat! Jag ska se om jag kan fixa något ljudklipp så ni får höra!

Inga kommentarer: