torsdag 17 april 2008

Gör det lättare att somna...

Jag som sovit hela dagen har lite svårt att sova just nu... Vad ska jag göra åt det tänkte jag? Och kom på den briljanta idéen att ladda ner lite ny lugn musik! De jag fastnade för mest som även går på radio nu har strömmat i min iPod senaste 30 minutrarna om och om igen!

Leona Lewis - Better in time (lyssna på låten och se musikvideon här)
Hon har så grym röst och låten är så lätt att lyssna på! Pianospelet i början fångar mitt intresse eftersom jag älskar pianospel, tycker det är såå vackert!

EMD - All for love (lyssna på låten och se musikvideon här)
Även piano i början där också! Och dessa killarnas röster är helt fantastiska! Denna kombinationen borde få priser! Pojkband är något jag alltid älskat och dessa tre killarna gör bara att jag står för det ännu mer!

Inga kommentarer: