söndag 20 april 2008

Gårdagen i bilder

Jag kom upp till Stockholm runt 10-tiden och möttes av min älskling på centralen! Lite överraskad blev jag faktiskt, eftersom jag nästan alltid får vänta på honom i vanliga fall! Träffade även Samir El-Sabini lite oväntat där och fick reda på att han tydligen läser bloggen, så vink vink på honom, riktigt skoj!

Sen var det bara att åka hem till lägenheten och göra sig i ordning för utgång!

Vi mötte Anna, Maja och Jojo vid svampen runt halv 1 och kilade till Village där det inte var allför skoj så jag och älskling stack till Caféet med Patrik istället...
...det var sjukt bra stämning och mitt i vimlet dök en brunbränd Chloe Bryant upp med sin pojkvän Alex...

...och efter en drink eller två och lite shots begav vi oss till...

...White Room som fick bli slutdestinationen för kvällen. White är alltid grymt och jag har alltid skitskoj där! Jojo och Maja kom dit lite senare och mitt upp i allt stod Juggi! Hemgång runt halv 5 innan lite mat på Pachadeli på Kungsgatan(?) - grymt gott, det rekommenderas!


Bild från finest.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är sjukt fin

Anonym sa...

fan va nice helg. ut i gbg i fredags och stockhlm i lördags, inte illa. dessutom har du en kille som gör dig glad, tänk på det och var jävligt glad för det. tänk om alla hade det så bgra som du ;)