måndag 7 april 2008

Sommar kom?

Jag längtar verkligen till sommaren nu. Idag är det exakt två månader kvar tills jag lämnar västkusten för vår fantastiska huvudstad, jag har gått omkring hela dagen och funderat på just detta och kommit på att jag verkligen längtar - det ska bli så skoj att få omväxling i vardagen även fast jag självklart kommer sakna mina vänner och min familj sjukligt mycket. Var lugna - jag åker inte för gott, jag kommer tillbaka på semester lite då och då! Bloggen kommer förmodligen följa med mig upp så ni får reda på hur mitt liv kommer se ut.


Bilden är från typ sommaren 2005 då jag, familjen och en till familj var i Ungern. Det var en härlig sommar - men det syns nog på bilden. Nu i sommar blir det dock inte en resa till Ungern men kanske någon annan stans? Vi får se! Jag lägger all fokus på flytten.

Inga kommentarer: