söndag 27 april 2008

Morsning korsning

Godmorgon! Klockan är visserligen drygt 13 men det är så gott som morgon! Jag måste berätta för er hur fantastiskt skönt det var att vakna för 1 timma sedan och vara pigg och utvilad! Det rekommenderas! Speciellt eftersom jag verkligen aldrig riktigt har tagit det lugnt en hel helg sen väldigt låång tid tillbaka!

Älskling är också vaken även fast klockan är 7 på morgonen där borta! Det är inte lång tid kvar tills han är hemma igen , det ska bli så skönt att få hem honom! Även fast jag förmodligen har fått prata med honom mer under tiden han vart i USA eftersom min älskling jobbar så sanslöst mycket! Men men... Det ska bli härligt att få träffa honom nästa helg, jag längtar!!!

Men innan dess är det valborg! Och vad händer då? Jag, Emma och Veronika funderar på att ta det väldigt lugnt och sitta ute och grilla och dricka rosé! Cortegen och utgång känns så överskattat eftersom alla kommer vara i stan och vara fulla och jobbiga och det orkar inte jag! Jag tänkte satsa återigen på att vara en bra flickvän och stanna hemma och ta det lugnt ;)

Nu ska jag sluta för detta inlägget blev inget annat än långt och enformigt utan bilder! Men innan jag kilar så vill jag...

Säga GRATTIS till Sandra Ljung som fyller år idag! Hoppas du får en fantastisk dag gumman! Jag skickar tusen grattiskramar till dig så får vi ta en fika snart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskade älskade vännen. du e ju såå rar :) taack så mkt för "grattis-et" i bloggen! sluta inte blogga! håll oss uppdaterade om ditt liv :) du e galet bra! puss o kram sandra

Sandra Paulsen Ernek sa...

Hoppas du hade en fin dag hjärtat! Du är så himla gullig! Puss :)