onsdag 23 april 2008

Avgjort!

Då var det klart! Loppet är avgjort och Robin, Hedvig, Hanna och Tobbe gjorde ett fantastiskt jobb! Stämningen var på topp och det var verkligen SÅÅ spännande! Jag har en film som jag tänkte lägga upp från när de första springer i mål. Vi kom på 4e plats (av 20 möjliga), vilket innebär att går ut som 6e klass på studentdagen eftersom musikklasserna hamnar automatiskt först, fråga mig ej varför... Hur som helst, grymt bra jobbat!

Till er som har planer att komma och se när vi springer ut på studenten den 3e juni så är det kl 13.00 som gäller!

Var en jätte trevlig dag med en del roliga aktiviteter runt omkring! Vädret var strålande och alla var på bra humör så vi hade skoj. Sista Hvitfeldtskadagen - haha, så skönt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Musikarna springer ut först eftersom de sjunger studentsången framme på podiet :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Oj, jag har varit på 4 studenter där innan och aldrig har jag tänkt på att de har sjungt något! Men det blir säkert kalasbra :)

/Sandra

Anonym sa...

eller rättare sagt, det är det som är meningen, men eftersom de alltid är så glada och så så glömmer de bort att de ska sjunga typ :P