tisdag 22 april 2008

Bekant

Då var det dags igen... Det känns som att vi har varit här förut men denna gången är det lite värre för jag vet verkligen inte hur detta ska gå till. Denna gången gör det ont, värre än sist, på så sätt att hela jag egentligen skriker nej. Även fast jag vet att detta är sista gången - sen är det vi. Men ska jag verkligen klara att gå igenom detta igen? Även fast det en kortare tid denna gången så funderar jag fortfarande på hur ska jag orka detta igen? Stanna...?

The guardian angel strömmar i min iPod och gör inte riktigt saken bättre. Ska käka frukost nu, klockan är 07.43.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sanslöst bra låt

Anonym sa...

vem åker vart? och hur länge är den borta?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Låten är fantastisk, den går verkligen om och om igen i min iPod utan att jag tröttnar!

Hmm, ja... Vem som åker vart... Min pojkvän har åkt iväg! Han har lämnat mig för andra sidan Atlanten och USA. Dock kommer han hem om drygt 10 dagar, men det är 10 dagar för mycket! Det värsta är ju att jag går och blir sjuk när han är borta...

/Sandra