tisdag 15 april 2008

Festade med Nick Carter igår!

Ja men nästan iallafall... Precis som jag hade hoppats på! Nick Carter kom igår. Han kom i en svart, typ, minibuss med lite tjejer, vakter och vänner till min baby!! Klockan var typ halv 1 kanske... Han hade på sig en sunkig grå hoodtröja och ett par jeans och såg i princip ut som vem som helst. (video när de kommer, kör fram och går in på Soap kommer senare idag.) Synd bara att han inte ÄR vem som helst då.

Hans vakter sprang omkring och kollade läget på de flesta. De spärrade av en del av stället där bara tjejer och hans kompisar fick komma in - där stod självklart Nick i egen hög person. Det var braa stämning igår på Soap Bar. Stället var sjukt bra de sista 2 timmarna, säkert pga lyckorus - men ändå!!

Resten av gänget i Backstreet Boys hade tydligen varit trötta efter konserten och åkt till hotellet för att istället för att festa, ladda upp inför idag då de skulle stå i studion enligt älsklings kompis Novel som jag tror jobbar som DJ någonstans... Typ Laroy!

Ja hur som helst så började ju lilla jag självklart skaka och blev helt caught up in the moment. Jag kunde knappt hålla i kameran - det kommer ni se... Men man ser Nick iaf, och det är huvudsaken. Jag blev helnojig! Min första kärlek stod ju en liten, liten bit från mig!!

Men jag och älskling festade på som vanligt igen efter att mitt lyckorus skakat av sig och det blev en riktigt lyckad kväll! Hemgång runt halv 3!

Soap Bar på måndagar rekommenderar jag starkt!! Skön stämning och skönt folk - kanske till och med celebert besök ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå avspärningar osv... haha jag märkte då inget... :-o var ju lugnt därv vid den tiden :)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha va roligt! Då missade du dom två stora mörka vakterna som stod på varsinn kant av baren och i princip spärrade av nedersta delen av baren. Killar fick inte gå igenom - bara tjejer ;)

Anonym sa...

Stod på varsin kant? Jag märkte då inte av någon vakt på högra sidan. De hade full koll på en annan person som försökte ta sig in från vänster.. hahaha

Anonym sa...

Skulle ju vara kul o se filmen eller bilder faktist.. ;)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jo jag vet, jag tänkte ju lägga ut det först men sen blev det inte så för videon går inte att öppna på min dator - går bara på mobilen! Jag ska kolla och se om den går att ladda upp här ändå!

/Sandra