fredag 11 april 2008

Förlåt hjärtegulls!

Jag ska bli bättre på bloggen när jag åker upp hit - för gissa vart jag är? RÄTT, Stockholm!

Vädret här är helt okej, lite soligt men förmodligen kallt i luften. Klockan är snart 12 och jag har inte rest mig ur sängen... Det var någon läskig filur som ringde mig flera gånger inatt och sa massa otäcka saker så det var en lång natt och jag hade svårt att somna om.

Tips till er mina älsklingar! Svara inte i telefonen på privat nummer...

Jag tänkte ta mig en dusch strax och kila till Mocco för att hänga lite med Anna, Maja och Jojo om dom är där. Min älskling lämnade mig imorse för att han var tvungen att jobba, stackarn.

Jag tycker det är sjukt roligt att det är så mycket folk nerifrån min håla som är i Stockholm denna helgen! Alex och Daniel kommer förmodligen imorn eller ikväll, Bea är här nu, Emma, Veronika, Henke, Robban och Marcus kommer på måndag! Ska bli jätteskoj att få umgås med lite göteborgare här uppe - det händer inte så ofta ;)

Hör av er om ni är här uppe! Ses på stan ;)

Inga kommentarer: