tisdag 29 april 2008

Linn & jag på Ios

Nu fick jag extrem nojja! Jag ordnade upp mina bilder och hittade alla bilderna från Ios i somras igen. Kollade igenom dom och hittade några stycken på mig och Linn som är så härliga, så jag tänkte lägga upp dom här. Förklaring följer under bilden...

Jag och Linn på en taverna efter en lång biltur och första utekvällen natten innan...

...vi tog ett härligt dopp vid en strand vi nästan var ensamma på!
Innan utgång! Bakom oss har ni utsikten från våra hotellrum! Helt sanslöst...
Midsommar 2007 och klockan är runt 11-tiden på morgonen! En dag, som ingen av oss som var på Ios, kommer glömma. Bilden får tala för sig själv och mer detaljerad beskrivning på denna dagen kan ni kanske få om ni ber snällt...
Också midsommar! Efter den sanslösa festen på Flames tar alla en lång promenad ner till vattnet där poolpartyt började!


Och dagen efter midsommar åkte vi hem... Klockan 9 på morgonen...

Till alla er som inte vet vad ni ska göra i sommar och runt midsommar, så vill jag tipsa er om att åka till Ios i Grekland! Just i mitten på juni är det massa svenskar och andra nordbor där och det är skitroligt! För mer info är det bara att mejla mig! :)

Inga kommentarer: