fredag 25 april 2008

Myspys!

01.18
Nu är jag hemma! Har varit på mys hos Emma tillsammans med henne och Veronika hela kvällen! Vi lagade tacos och kollade på Så ska det låta och Notting Hill! Den filmen är så otroligt söt, vad gällande er som inte har sett den så borde ni se den!!! Kanske fel tillfälle för mig att kolla på den eftersom min baby är långt bort och jag inte får pussa på honom... Men men, han har det bra iaf, och det har jag med!

Imorn blir det disco med Johanna Bevreus och om jag ska vara helt ärlig så ska det bli riktigt skoj! Jag längtar! Men nu är det natten som gäller för min del - okej, jag kanske ska vara vaken en stund till och vänta tills min älskling kommer hem så jag får prata lite med honom om hans dag. Dom där borta ligger ju tyvärr 6 timmar efter oss! USA är såååå efter ;)

Inga kommentarer: