tisdag 1 januari 2008

Gott Nytt 2008 !!

Då var det ett nytt år igen och hoppas att alla hade en fantastisk gårkväll! Jag var nöjd med min, förväntningarna var ju inga alls!

Middag i Joannas brors lägenhet, en riktigt mysig sådan. God mat, trevligt sällskap och en riktigt skön förfest med massa karaokesång och sjuka samtal. (till er som vill veta med, kolla Charlotte Batemans videor på Facebook från nyår..) Rung 12-slaget var vi uppe vid Götaplatsen och kollade på fyrverkerier och skålade i champagne, helt sanslöst grymt var det och fullt med folk var det också. Sedan var det bara att festa på och vissa tog det mer på allvar än andra...

Hoppas att ni allihopa hade en trevlig kväll!!

2007 var ett grymt år och låt oss hoppas att 2008 blir ännu bättre! Så återigen vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och en god fortsättning.

Måste även passa på att påpeka en sak jag kom på inatt precis efter 12-slaget, JAG TAR STUDENTEN IÅR!!!!

Inga kommentarer: