torsdag 17 januari 2008

Oops I did it again..

Yes, tänkte jag när jag vaknade. Jag kände mig fortfarande levande, sen reste jag mig upp och insåg att jag var helt trasig, huvudet hängde inte riktigt med, hela min kropp är inte riktigt kontaktbar och mina ögon var väldigt svårt att hålla uppe. Men det är okej, jag får skylla mig själv - återigen bröt jag mitt löfte till mina föräldrar, jag var ute på en vardag, fasiken!!

Och nu har jag samtidigt lyckats med konsten att hamna på 4 vimmelbilder på 2 olika vimmelsajter under en och samma kväll på ett och samma ställe. 'Hur är det möjligt?', kan man tänka men jag lyckas med det mesta. Nedanför har ni 2 stycken, de andra 2 visar inte riktigt min charmiga sida..

Förövrigt hade jag en sinnessjukt rolig kväll igår, tack till alla som var med! David Manhal firade sin 21års dag och jag hoppas han var nöjd med den! Grattis igen babe! En riktigt otippad person som dök upp igår, som hela Göteborg har saknat under hösten och vintern som gått, är Caroline Lindqvist, välkommen hem gumman, även fast jag vet att det bara är över helgen! Hennes födelsedag ska firas på lördag eftersom hon fyller år på måndag, grattis i förskott sötnos!!


Alexander Engzell och jag själv.

Veronika, jag och Anna-Helené Agerberg

Inga kommentarer: