tisdag 29 januari 2008

Kommentera!!

Vad tyckte ni om Gossip Girl?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Braa serie, jag har sett hela första säsongen.. Ni kommer inte ångra er!

Vad tyckte du själv Saaaandy? ;)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jag var så spänd över denna serien så jag satt helt klistrad hela timman utan att tröttna!

Som alla säkert vet så älskar jag skvaller, intriger och drömliv.. Och det är ju precis vad denna serien handlar om - jag gillar den, den faller mig riktigt i smaken ;)

/ Sandra

Sandra Paulsen Ernek sa...

än så länge iaf..

/ Sandra

Anonym sa...

GRYM!

xox

Anonym sa...

Läste böckerna för ett par år sen och serien var lite av en besvikelse måste jag säga... Men wtf kanske blir bättre! :D

Sandra Paulsen Ernek sa...

Aj då!! Ja, jag fick en bok i måndags och är faktiskt sugen på att läsa den.

Den är bättre än serien eller?

/ Sandra