måndag 21 januari 2008

Yeah!

Stockholm på fredag, hurra! Äntligen ska jag få träffa min prins igen efter 2 helger utan honom, det har känts som en evighet och jag har saknat honom såå mycket - jag tror inte ni kan förstå. Förlåt Rebecca för att jag måste åka - jag vet att det är din sista helg hemma innan du åker till Sydafrika, men jag har inte träffat min prins på evigheter!!

Idag var vi på studiebesök med turismen på Park Elite, hotellet brevid Park Lane! Det var ett 'sjukt bra tryck' där, som vår guide ständigt sa. Och det var en liten match att hänga efter honom i korridorerna för han spurtade som om det vore något typ av Göteborgsvarv eller något. Men det var en rolig rundtur, det var den andra i en rad av flera stycken. Förra veckan var vi på Gothia Towers och i början på februari ska vi till Elite Plaza vid Domkyrkan.

Imorn 15.30 blir det ytterligare ett besök hos frisören då jag förhoppningsvis ska bli lite blondare än vad jag är just nu.. Vi får se, jag lovar att lägga ut en bild på resultatet!!

Nu får jag återgå till att äta kladdkaka och plugga religion! Har prov imorn i kristendom, islam och judendom, önska mig lycka till!

Inga kommentarer: