måndag 7 januari 2008

Äntligen Victorias Secret!!

Finally!! Nu äntligen har jag lyckats få ner Victorias Secret Fashion Show 2007 på min älskade dator! Jag tycker verkligen det är en sån sjukt bra show och modellerna är ju helt fantastiskt vackra. Men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag nog att förra årets var bättre än detta. Dock fick jag äntligen se Spice Girls live igen efter alla dessa år, men förra var nog bättre ändå.

Min absolut favoritmodell i årets uppsättning är Adriana Lima! Hon är så otroligt vacker men samtidigt ser hon så mystisk och sexig ut. Det jag tycker är bäst med henne är att hon inte ser skandinavisk ut som alla andra.. Heidi Klum är också otroligt vacker med en sanslös utstrålning men jag tycker inte hon ser något speciellt ut. Det är en stor förlust för hela Victorias Secret att Tyra Banks har lagt av, hon lyfte upp hela showen och hon är förmodligen den mest fantastiska modellen som någonsin har satt sin fot på deras runway genom tiderna.

Hur som helst, om ni har missat årets show - se den! Den är värd det, tro mig!

Inga kommentarer: