tisdag 22 januari 2008

Miss Sandra goes blond

Yepp, nu var det gjort, nu är jag äntligen relativt blond! Något jag velat göra länge men aldrig vågat! Men nu gick jag tillbaka till min frisör och hon fixade mitt hår så nu är jag äntligen nöjd! Plötsligt har mitt utseende gått från bitchigt till snällt och gulligt! Och för tillfället så klagar jag inte! :)

Sitter och kollar på 'I huvudet på Gynning' på kanal 5 för tillfället och jag bara frågar mig själv om Carolina Gynning har tappad det? Okej, barnporgrammet var sjukt roligt att kolla på. Men kolla på sjuka tjejer som vaxar sig med en bil är inte okej! Bara jääätte vidrigt!

Någon som vet vad en burleskdansös är? Ska tydligen vara någon typ av av strippa som ägnar sig åt lite mer glamorös striptease.. Låter inge vidare glamoröst i mina öron, men dom får det att framstå som en kul grej, iallfall Carolina när hon gör ett försök till att dansa som resulterar i att hon snabbt inser att hon inte alls kan kontrollera sin kropp! Sjukt roligt att kolla på och för mig är det helt ofattbart eftersom att jag har dansat största delen av mitt liv! Vi kan hur som helst konstatera att Carolina Gynning är en riktigt skön tjej med en stor gnutta humor som verkligen vet hur man underhåller en publik!

Imorn är det onsdag, och vet ni vad? Jag ska inte ut!! Moaha, såå till alla er som ska till Deep och No1 imorn får klara sig utan mig! Hoppas ni får en trevlig kväll! Nu måste jag återgå till Gynning! :)

Inga kommentarer: