söndag 20 januari 2008

Gaaaah!!!

Att jag ens väljer att kommentera det är för att det stör mig, jätte mycket. Han är grinig, dryg och allmänt irriterande. Jag försöker i alla fall uppehålla kontakten och vara trevlig, men jag får bara en dryg attityd tillbaka. Hans beteende är inte okej, inte mot mig. För aldrig har jag gjort den människan något ont nu i efterhand för att jag ska förtjäna det. Folk kan irritera sig på honom och okej, han är som han är men jag har ett gott öga för honom för allt som hänt och det som varit mellan oss. Han är underbar, vi hade skoj tillsammans och det har jag stått för innan men nu kan jag inte göra annat än att skaka på huvudet, himla med ögonen och inte förstå förvandlingen han gått igenom.

Jag tycker inte han hanterar denna situationen rätt, vad tusan är hans problem? Grinig? Fine, var det, det kan jag förstå men dryg och plötsligt skaffat sig en attityd med ett sätt som inte är okej? Det kommer jag aldrig förstå, var glad för min skull istället.

Sluta dessutom prata om mig och mitt liv när du inte har en aning och speciellt inte med mina kompisar? Ha inte synpunkter, det har du ingen rätt till längre.

Dumpa stockholmskan också när du väl är igång, du bor i Göteborg och har gjort det ända sen du var 2? Kom ner på jorden, se dig omkring och anpassa dig, jag tänker inte ta ditt beteende.

Inga kommentarer: