måndag 21 januari 2008

Tårar is the shit!

Sådär nu har jag tagit ut min ilska genom sömn och tårar vilket förmodligen är det absolut bästa sättet att få ur något ur huvudet. Jag låg och kollade på bilder i 2 timmar inatt på gamla vänner, roliga kvällar, grymma resor och roliga fester! Och plötsligt kände jag bara att jag från ingenstans började gråta, jag saknade tiden förr då allt var enkelt, okomplicerat och självklart. Jag kom ihåg minnen jag inte tänkt på på hur länge som helst, vänner som jag bara förlorat för att jag inte tagit mitt ansvar och visat uppskattning mot dom. Sjukt vad mycket jag har hunnit med än så länge, och jag är bara 18 år gammal!

Jag måste säga att jag ångrar ingenting jag har gjort i mitt liv. Sen kan jag anse att vissa saker var mer nödvändiga eller onödiga än andra, men jag står fortfarande för allt.

Folk har kommit och gått med stora variationer i mitt liv och jag har en stor umgängeskrets och det är precis så jag vill ha det. Ni som har synpunkter på det kan ta det med mig (enligt mina källor ska det vara ganska många?) istället för att snacka för det är bara onödigt, det är inget ni kan göra något åt ändå! Sen har jag mina närmsta vänner som jag berättar allt för och där finns även min fantastiska pojkvän.

Främst av alla mina förlorade vänner så tänker jag mest på Sandra Granhage, Katarina Gladun, Jasmine Sowoud, Emilie Johansson och Linn Breidemar även fast jag och Linn fortfarande har varandra på samma ställe som förr så umgås vi inte ens i närheten av så mycket som innan..

Tack för alla fantastiska minnen med er tjejer, kolla bilderna nedanför! :)

Jag och Sandra på sommarlovet 2005

Jag och Katti på våren 2006

Jasmine och jag sommaren 2005

Emilie och jag vintern 2006

Jag och Linn på julavslutningen 2006

Nu måste jag plugga och springa iväg till skolan, har prov om 2 timmar!

Kraam

Inga kommentarer: