tisdag 29 januari 2008

Musiktips kanske?

Jag kan lika gärna dela med mig lite, har en del bra musik som strömmar ur mina högtalare just nu!

Party
Adam Tensta - My cool
Maskin - Alla som inte dansar
Nari and Milani vs. Sneaky Sound System - Pictures of Gnuk
Armand Van Helden - I Want Your Soul
Ron Carroll - Walking down the street (club mix)
Samim - Heater (Vandalism Re-Rub)
David Guetta - Just a little more love
Chanel - My life
David Guetta - Baby when the light
Vincent - Miss Blue
Axwell - I found you
David Guetta - Stay
Rihanna - Please don't stop the music
Axwell & Ingrosso feat. Salem Al Fakir - It's True
Oh Laura - Release Me (The Attic Remix)
Yves La Rock - Rise Up
Chemical Brothers - The salmon dance

Godnatt
Keane - Somewhere only we know
Leona Lewis - Bleeding love
Sister Hazel - Life got in the way
John Mayer - The heart of life
Tyler Hilton - Gloria
Chris Daughtry - Home (acoustic)
Salem al Fakir - It's true
Imogen Heap - Speeding cars
Moulin Rouge Soundtrack - Come what may

Hoppas ni hittar något ni gillar! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för festmusiktipsen baby!! En del var ju faktiskt riktigt braaa!!

Pictures of Gnuk strömmar ut ur högtalarna för tillfället!!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Grymt!!

I min iPod just nu spelas Axwell - I found you :)

/ Sandra

Anonym sa...

haha typ i alla fall 3 av godnatt låtarna är ju från mig! =D wiiiieee! har flera till daaaaaj!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Hihi, aah, det är dom!! Du är bra på det där med musik ;)

/ Sandra