tisdag 8 januari 2008

Nej nu får det räcka..

Nu är jag riktigt trött på alla som har synpunkter på saker och ting jag gör. Jag är trött på att folk ska säga till mig hur jag ska hantera situationer, vilka jag ska umgås med och ingå förhållanden med, hur jag ska bete mig när jag är ute för att det ska 'se bra ut utåt', hur så lite folk som möjligt ska prata om mig, hur jag ska klä mig och sminka mig för att det inte ska irritera folk - LÄGG AV, det räcker, jag orkar inte lyssna på ert skitsnack mera.

Jag pratar med vilka jag vill, jag ser ut hur jag vill och du ska inte ha några som helst synpunkter på det, tänk mer på ditt egna rykte. Nu är jag riktigt trött på att du springer omkring och tror att du kan säga vad du vill till vilka du vill och om vad du vill - det räcker.

Inga kommentarer: