söndag 6 januari 2008

Usch för att vara hemma..

Efter en fantastisk helg i Stockholm så är jag tillbaka i Göteborg - vilket givetvis inte känns jätteskoj.

Igår var jag och Kenneth ute och på Café Opera hamnade vi på bild och den ser ni nedanför. Sedan gick vi vidare till Village där vi sprang på Claudio vilket var sjukt skoj! Men det var ganska tomt på roligt folk där så vi gick vidare till Sturecompagniet och V där vi avslutade kvällen. Det var tydligen en ganska dålig utgång igår med lite folk, men lilla jag som är från Göteborg klagade ändå inte.

Jag & Kenneth


Yes, skola imorn och tenta i tyska på lördag. Usch usch usch, tillbaka till verkligheten.. Men! Nu ska vi inte vara så negativa för det är mindre än 6 månader tills jag tar studenten och det ska bli så skönt!! Det känns faktiskt lite som att det börjar dra ihop sig och det är en sjuk känsla.

En dag är inte fulländad utan lite bitterhet! Så anledningen till dagens är att min bror tydligen har någon tjej hemma och dom är inne på hans rum och kollar på film. TVn i min brors rum är den enda som har 3an och på 3an kl 20.00 gick Victorias Secret Fashion Show 2007. Som jag tydligen missat nu, jag är INTE nöjd.

Inga kommentarer: