onsdag 9 januari 2008

Sjukling och grammisgalan..

Japp, jag är sjuk och sjuk på allvar denna gången. Jag mår inte alls bra och lite medlidande och uppmärksamhet hade inte varit fel alls. Så idag har jag legat hemma i sängen hela dagen och kurerat mig.

Grammisgalan rullar just nu i min tv och som programledare för årets Grammisgala var Adam Alsing och Gry Forsell. Gry som är vackert solbrun med en svart klänning som gick ner till knäna med en unik modell upptill. Adam såg ut som vanligt i svart kostym.. Förövrigt har grammisstatyetten har en ny design som är gjord av Efva Attling.

Amanda Jenssen gjorde tv debut med sin nya singel tillsammans med Damn. Låten hette 'Do you love me' och var ingen direkt höjdare. Jag är ledsen att säga det men denna tjejen kan inte sjunga.

Alla vet säkert om min förkärlek till Kent och min reaktion till när de vann pris för årets grupp och årets album blev inget annat än positivt.

Grattis även till Salem al Fakir som vann 4 priser! Enligt mig är han förövrigt kass live och inte alls så bra så han skulle få förtjäna att vinna så många priser.

Anyways, nu är det natten!
Sweet dreams!

Inga kommentarer: