onsdag 30 januari 2008

Ny mobil...

Jag behöver en ny mobil!! Och jag behöver hjälp med att välja vilken mobil jag ska ha för jag är såå dålig på sånt!! Som ni vet nu så har jag en LG Chocolate, den första i den serien och det börjar gå lite utför för den.. Så hjälp mig!!


Mina krav: En snyggt stylad mobil, storlek spelar ingen roll, helst med bra kamera, måste nästan ha bra batteritid och roliga funktioner är alltid ett plus!

Och jag kan inte hjälpa att jag har en förkärlek till Samsung & LG..

Kommentera inlägget och hjälp mig!! Tack på förhand!! :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Motorola W220 Licorice är en enkel men snygg mobil.

Sandra Paulsen Ernek sa...

Mjoo, men modellen känns lite gammal. Jag vill ha något nytt och fräscht!

/ Sandra

Anonym sa...

Du borde skaffa en LG k800i limited edition i vinrött den är rå ball:P

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha nej, för jag har den i svart och den krånglar, så tack Pontus, men nej tack, den vill jag inte ha igen.

Och du, btw, så snygg är den inte ;) Haha!

/ Sandra

Anonym sa...

Åh, du ska ha en Samsung Ultra Edition U600!
http://www.samsung.com/se/products/mobil/mobiltelefon/sgh_u600.asp

jag har den i vinrött, har inte ens börjat tröttna än.. Hur snygg som helst, okrånglig och mysiga funktioner, riktigt bra kamera! :)

Puss på dig hjärtat!

Anonym sa...

Kolla in sony ericssons s500i Den är SKITSNYGG en av få design utformningar som ericsson har gjort på mobil telefoner .. Den är skitsnygg och lyser i neon grönt... den skiftar färg med årstiderna eller dag eller timmar hur du vill.. SUPER SNYGG finns dock sällan i affärerna...:(

Maila mig gjärna och berätta vad du tyckte om telefonen:)

Mackey81@hotmail.com

/Marcos