tisdag 22 januari 2008

Fredag är låångt kvar!!

Oj oj, jag saknar mig galen efter dig mitt hjärta. Fredag, fredag, FREDAG!! Känns som en evighet tills dess..

Nu ska jag till frisören, hon ska få fixa mitt hår som inte alls ens ser okej ut. Tack till Veronika som följer med och håller mig i handen! Haha!

På något plan känner jag mig som en bra dotter idag också. Jag pratade med Mamma precis och jag bara kände hur mycket jag verkligen saknade henne och Pappa.. Jag längtar tills jag kommer hem senare i eftermiddag och får ge dom varsin kram. Det är faktiskt sällan jag visar uppskattning mot dom, så jag ska verkligen skärpa mig för jag älskar verkligen mina föräldrar.

Detta är en härlig dag, och jag kan inte förstå varför jag tycker det, men jag är bara glad idag! Och så är jag ju meeeega kär också!! Haha, nu kan jag inte sitta still längre, PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

jaha du... skita i provet... jaha jaha