torsdag 24 januari 2008

Shopping med Mamma :)

Fantastisk eftermiddag med Mamma! Jag gick till hennes jobb vid 4 tiden och sedan åkte vi bort till Backaplan och kollade runt lite där! Jag hittade massa skoj, ett par skor, en rosa handväska, lite underkläder och massor av smink och hårprodukter till mitt nya blonda hår! :)
Jag gillar Backaplan! Okej, det är inte överdrivet trevligt folk som det är i stan men när man verkligen inte vill träffa någon på stan är det smart att åka till Backaplan för där vet man att man kommer inte hitta någon där. Sen har jag massa minnen från Backaplan när jag var liten och skulle gå och shoppa själv! Jag och mina kompisar brukade (efter långa övertalningssamtal till våra föräldrar givetvis) ta bussen (!!) och hoppa av vid Backaplan för att titta lite inne i de olika affärerna. Jag kommer ihåg hur stor jag kände mig.. Sen avslutades shoppingeftermiddagarna oftast med en hamburgare på McDonalds. Så var det förr iallafall.. :)

Mamma och jag för säkert flera år sedan..



Idag avslutades min och Mammas shoppingrunda med pizza framför tvn då min bror ville kolla på handbollen! Så nu sitter jag äntligen här vid min dator, mätt som en gris och springer omkring och packar och städar. Lilla jag åker nämligen till Stockholm och till min älskling imorn! Hurraaa!! Äntligen.. :)

Inatt sov Veronika hos mig och det var sjukt mysigt! Jag tycker om att sova med folk och slippa känna sig ensam.. Hoppas du blev på bättre humör gummsan!!

Och i morse åkte min Pappa till Trysil utan att säga hejdå, så jag blev lite ledsen när jag kom på det förut idag. En kram och en puss på kinden är väl inte på mycket att begära? Var rädd om dig iallafall!

Om jag inte bloggar innan jag har kommit hem så får ni alla ha en riktigt fantastisk helg! Det ska jag ha ;)

CIAO!

Inga kommentarer: