torsdag 10 januari 2008

Ostabilt läge på Sahlgrenska..

Japp, så är det, Sahlgrenska och jag går inte ihop alls.

Nu har jag suttit där sedan halv 7 och kom hem nu precis, och nu är klockan 2. Helt sanslöst! Anledningen till att jag var där var för att jag har haft fruktansvärt ont i magen och hade absolut ingen aning till varför. Jag besökte skolsyster på min skola som rekommenderade mig att gå dit omedelbart.

Men efter lite mer än 7 timmars väntetid så fick jag svar av läkaren - han kunde inte se något som var fel. Borde finnas någon anledning till att jag har ont men min läkare som hette Snorre kunde inte hitta något fel. Sinnessjukt! Så nu ligger jag i min säng och har megaont och ingen kan ge mig svar på varför? Ge mig förslag? Detta är inte skoj..

Jag är samtidigt sååå tacksam över att jag har världens bästa pojkvän som verkligen bryr sig om när hans flickvän mår dåligt. Som absolut inte kunde göra något annat än att tänka på sin stackars prinsessa när hon har ont. Och som absolut INTE somnade klockan 21.00 och sedan vägrade svara i sin mobil. Tack älskling, du är underbar! ... NOT! Jag erkänner - jag är lite bitter.

Men men, lustiga situationer dyker upp även på ett sjukhus. Bla. några bekräftade zigenare stal en mans cigaretter och från ingenstans dök det upp fler och fler barn i deras sällskap. Jag kan samtidigt meddela till er som är intresserade att idag kl 11 sändes det porr i SVT2, den är sjuk.

Ääh nu orkar jag inte mer, nu är det natten för lilla mig.
Sweet dreams, massa kramar från en sjuk liten Sandra.

Inga kommentarer: