torsdag 31 januari 2008

Framsteg Sandra!!

Nu ger jag mig själv en stor klapp på axeln! Som ni säkert vet så har jag bävat för att gå till Sticky när det är Top Floor, men nu tar jag mig samman.

Varför jag inte vågat gå dit är väl enbart fördomar, så nu ska jag skärpa till mig och gå dit ikväll. Och för att försvara mig själv så tror jag inte jag är ensam om fördomarna mot Sticky? Jag hoppas hur som helst på en bra kväll, men vi får se, jag lovar att ge er rapporter på hur detta kommer gå.

Mitt dilemma nu är vad tusan jag ska ha på mig? Vad är det för folk där? Jag vill ju inte sticka ut för mycket ur mängden.. Fast det kommer jag nog göra ändå, haha! Tänk om alla människor är läskiga med tuppkammar och skinnkläder? Ääh, nu får jag skärpa mig..

Hur som helst, vi ses på Sticky ikväll, förfest på Chez för dom som vill säga hej!!

Önska mig lycka till..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha det kommer gå bra gumman, vi ses där ikväll ;)

Anonym sa...

Herregud Sandra.

Anonym sa...

Haha jag trodde aldrig DU skulle gå till Sticky! Om jag vore som du skulle jag aldrig sätta min fot där, cred till dig om du faktiskt vågade gå dit. Stämmer dock inte överens med min bild av dig(eftersom jag inte känner dig..) Du verkar vara en väldigt 'fin' tjej som håller sig till folk som är som du är, och inte blandar sig med 'vanligt folk'. Fördomar kanske men har jag fel?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Oj då, jag tror du har fått en väldigt lustig bild av mig som absolut inte stämmer alls. Jag vet verkligen inte vad jag ska säga men..

Okej jag har haft lite fördomar mot Sticky och folket där, och okej, jag gick faktiskt inte dit men det var enbart pga vädret.

Jag umgås med alla typ av människor som är glada och snälla mot mig. Människor växer och blir finare och finare desto mer jag lär känna dom. 'Fint folk' finns inte på det sättet för mig och även om det gjorde det så hade jag inte velat klassas som en av dom.

Jag vill vara precis som alla andra - bara kanske lite sötare! ;)

Hoppas verkligen din bild av mig förändras, för den bilden du har är, enligt mig, heelt felaktig!

/ Sandra