lördag 2 februari 2008

Helt gaalet..

Tack Michael för att vi fick låna din lägenhet igår! Nu tänker ni säkert 'Sandra hade fest, varför blev inte jag bjuden', men så var det inte. Jag och Veronika hade lite vin som vi ville dricka upp och samtidigt så ville vi vara centralt i stan, så vi kollade med Michael om vi fick låna hans lägenhet medans han jobbade med löftet att bara vi skulle vara där och så blev det.

Galen kväll! Från lägenheten gick vi till Chez Amis där vi träffade på massa trevligt folk, sen gick vi förbi No1 och lämnade nyckeln för att avsluta vår kväll på Burger King i en 25 minuters lång kö.

Men det var såå värt när vi väl fick alla våra pommes och lökringar ;) Sen bar det av hem till mig! Och heela dagen idag har jag och Veronika degat i sängen och kollat hela säsong 1 av Gossip Girl. Så nu var det roliga slut.. Vi är nog lite ledsna båda två för bra var det!! :)

Ikväll blir det att föra tillsammans med Jonas Ekström och hans crew för att sedan dra ner på stan och göra den osäker! Ska möta upp Peter Granberg också och se hur det är med honom. Jag kan inte för mitt liv förstå vad lilla fröken E tänker med..

DISCOOOOO!!!
Vi ses på stan ;)

Inga kommentarer: