måndag 4 februari 2008

Tv och massa plugg..

Jag måste påminna er om att det är säsongspremiär av Grey's Anatomy, 13 feb. kl 21.00 i kanal5 - missa det inte, jag kommer iallafall inte göra det. Det är fjärde säsongen som kommer börja sändas nu och om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt inte följt innan, men nu när första säsongen har gått varje dag på eftermiddagarna har det blivit så ändå. Sjukligt bra serie faktiskt!!

Apropå tv så har jag kollat klart hela första säsongen av Gossip Girl som också går på kanal5 nu på tisdagar kl 20.00. Jag kan ju medge att det känns lite ledsamt att jag redan sett alla avsnitten men jag längtar tills andra säsongen är klar. Kommer det förövrigt göras en andra säsong eller är den redan klar? Avsnitten iallafall är i början lite sega, men man kommer in i det efter ett tag. Tro mig - det är värt att kolla på, iallafall om man, som jag, älskar skvaller och intriger!

Nu ska jag vila lite, sen sätter jag igång och pluggar! Lilla jag ska vara så ambitiös idag så jag ska till och med jobba lite med mitt projektarbete och arbetet vi har i svenskan om dadaismen. Spännande eftermiddag och kväll! ...eller inte, men jag har inte riktigt något val.

1 kommentar:

Anonym sa...

duktig tjej!