tisdag 12 februari 2008

El Stockholmo here I come!

Yeah, dit ska jag imorn! Jag är såå taggad över nästan en vecka hos min älskling! Jag kommer träffa massa gosigt folk också, bl.a Klara, Sara och Sonja från Ios. Även Therese, Lisa, Ina och Märta också från Ios, Julia och Malin som också är från Ios.. Hmm.. Har jag inga andra vänner? Jooho, Karin från MUF såklart! Och kanske till och med Veronika som kommer upp(SNÄLLA SNÄLLA)!!

Hihi, jag längtar verkligen! Ska bli så himla mysigt att få somna och vakna brevid honom - det var ett tag sedan sist!

Deew de dew de dew.. Vad kan man mer nämna här?
Hmm, jag och Ver köpte godis och en sallad på Statoil förut, det var gott! Och Sean ringde och hade en rolig nyhet på g! Mer info om den senare, men man kan väl säga att jag har något i kikarn..

Inga kommentarer: