söndag 24 februari 2008

Hjärtat svider..

Äääälskling jag saknar dig!! Nu har det gått 1 vecka sen jag fick vakna vid din sida och det gör ont. Ont i lilla mig, ont i mitt hjärta! Du är det bästa som finns och min vardag är tom utan dig. Jag behöver min dagliga dos av dig, min dagliga dos av kärlek, närhet och känna hur lycklig jag är med dig. Min dagliga dos av dina kyssar, din lukt, ditt leende, dina händer, tryggheten jag känner när du håller om mig, sättet du tittar på mig och det leendet du har just vid det tillfället.

Duuuuu? Jag är kär i dig! Så sanslöst kär så jag inte vet hur jag ska uttrycka det i ord. Jag är kär i allt som har med dig att göra... Nej, jag älskar allt som har med dig att göra. Förresten, vet du vad? Jag älskar dig... Och jag önskar att jag alltid kommer göra det. Att kärleken och känslorna jag har för dig aldrig kommer ta slut. För att vara kär i dig och att älska dig gör mig lycklig och det är det bästa som har hänt mig. Nej.. Du gör mig lycklig och du är det bästa som hänt mig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så kär så jag blir illamående, grattis gumman det verkar som du hittat rätt.

Anonym sa...

gud va härligt, han gör dig lycklig - ta vara på det. men se till att han tar hand om dig

Anonym sa...

Kenneth fyller ju 32 i år. det måste skillja mer än 10år mellan er.

Anonym sa...

13år skillnad . e inte han lite gammal?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Nej det är inte ens något jag tänker på med honom.

Spelar åldern verkligen så stor roll? Allvarligt talat, det betyder väl mer att både jag och han är lyckliga och att vi gör varandra lyckliga.

Jag älskar honom och så är det. Åldern spelar ingen roll för mig och borde den inte heller göra för er. Var glada för vår skull istället?

/ Sandra

Anonym sa...

haha kennet är ett otroget svin gumman! DU är snygg som satan! och förtjänar honom icke. DU BORDE PRATA HNM TILL RÄTTA! Men du har en jävla bra blogg för i övrigt. men skriv mer om götet