söndag 10 februari 2008

Jag och Linda gjorde stan osäker!

Ja, så blev det! Men det var inte tanken alls, jag skulle ju ha en härlig och lugn hemmakväll med Mamma - icke! Linda ringde vid 11 och sa till mig att vi skulle ner på stan och ta en öl! Ta en öl, tänkte jag, okej då! Så jag gjorde mig i ordning.. Men nej nej, väl nere på stan så slutade det med att vi hamnade på Push!
Det är verkligen sjukt va bra dom har gjort det stället. Allt är så himla snyggt, nytt och fräscht!

Hur som helst så hittade Linda Kristoffer Ahlbom där inne så vi satt med honom och hans sällskap hela kvällen! Galet roligt! Där inne träffade jag bland annat på Alex Kozma, Joacim Nord och hans bror, Daniel Olsson tillsammans med Fredrick Granat och min favoritvakt på Chez - Sveto!

Tokigt skön kväll med Linda som åker till Thailand idag vilket jag tycker är tråkigt, jag hade hellre sett att hon skulle stanna här! Men men.. Vi hade en grym kväll igår iallafall, sjukt otippad, men grymt skoj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va nice med Push!!

Anonym sa...

Avenyprofilen goes Stureplan?

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jaa Push var verkligen grymt! Gå dit om du får tillfälle till det, du kommer inte ångra dig!!

Haha avenyprofil är nog att ta i ganska rejält.. Och Push ligger faktiskt på Avenyn och inte på Stureplan :)

/ Sandra