lördag 9 februari 2008

Pinsamt!!

Det finns vissa människor som mer eller mindre skämmer ut Sverige! Just nu ligger Basshunter(vars riktiga namn är Jonas Altberg) som nummer 1 på den listan. Nu kommer jag inte ihåg när hans låt 'Botten Anna' var populär men det var ju ett tag sedan. Men snubben lider tydligen i brist på inspiration så istället för att göra en ny låt har han översatt Botten Anna till engelska och ändrat texten. Numera heter den 'Now you're gone' och ligger tydligen 1:a på engelska singeltoppen och jag vill bara gömma mig! (och det värsta är att när jag skriver detta inlägget spelas skitlåten på Rix FM.. Grr..)

Jonas 'Basshunter' Altberg

Nu är jag negativ så samtidigt tänkte jag klappa svenska Robyn lite på axeln! Hennes låt 'Sexual Eruption' med Snoop Dogg är bara så himla skön! Och dessutom spelas den på radion ungefär lika mycket som Rihannas - Please don't stop the music. Det går bra för vissa(jag tycker fortfarande det är jätte pinsamt och helt sanslöst att en snubbe som Basshunter ens lyssnas på i England) och det går bättre för andra(GO ROBYN!)!

Robyn

GLÖM INTE MELODIFESTIVALEN KL 20.00!!!!!!

Inga kommentarer: