onsdag 20 februari 2008

Ibland ser jag för mycket..

Jag kan meddela att jag har bra syn. Jag gick ifrån mitt rum för att gå till toaletten(vad jag skulle göra där är kanske inte relevant? dricka vatten, okej!?) så ser jag folk röra sig vid fotbollsplanen..

Jag kanske är paranoid men jag tror det är något konstigt som pågår där uppe vid fotbollsplanen.. Klockan är halv 2 och det står verkligen 3 bilar där uppe och alla som förmodligen åkt i bilarna upp dit är typ läskiga killar! Vem tusan är uppe såhär dags och står och chillar vid en öde fotbollsplan? Jag vill verkligen inte veta vad dom gör men går ni hem mitt i natten och bor ute vid mig, gå inte via fotbollsplanen!!

Jag hade inte velat träffa dom påväg hem efter en kväll på krogen...

Ännu konstigare blir det när dom kör på gångbanan? Det finns ju en utfart till motorvägen precis vid planen? Hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

läskigt!!! keep far away from them