torsdag 7 februari 2008

Det efterlängtade sportlovet är äntligen här...

Idag fick jag en extrem lust att låta er se hur jag har det i skolan för er som inte går med mig i skolan. Så idag har jag dokumenterat det mesta! Nu ska vi se här..


Högst upp sitter Linn och Cajsa i bamba och äter! Idag var det fisk, potatismos och 'gegga' - helt okej faktiskt! På mittenbilden sitter Veronika och skriver turismprovet som skrevs imorse, gick riktigt bra faktiskt! Sista bilden i denna raden har vi Tobbe, Hanna och Calle som sitter i gympasalen och kollar på när vår klass spelade fotboll...
Högst upp har vi hela laget! Alex i röda shorts, Erik i gula, Henke i röd mössa, Niklas i svarta mjukisbyxor, Jens längst ut och liggande har vi Lambi som var målvakt! Tyvärr gick det inte jättebra eftersom dom förlorade med typ 5-1 (förlåt om jag inte är exakt på siffrorna). Bilden i mitten tycker jag är så otroligt vårig. Solen sken idag och folk började sitta på muren! På något sätt är det ett vårtecken från tiden på gymnasiet, och så här ser min skola ut för er som inte vet det. På sista bilden har vi Hanna och Tobbe på filmkunskapen!

Högst upp har ni klassen på Stens filmkunskapslektion, alltid lika röriga och kaotiska, men avkopplande! I mitten har ni en tom korridor och det är inte ofta man ser en sådan eftersom det går 1900 elever på min skola. På sista bilden sitter Emma och Veronika och löser uppgifter på rättskunskapslektionen!

Där har ni en typisk skoldag för lilla mig och nu har jag äntligen gått på sportlov! Ledigt imorn och eventuell utgång ikväll! Nu har även min Pappa och min lillebror stuckit iväg till Sälen så jag och Mamma är ensamma hemma i helgen, myspysigt!! :)

Inga kommentarer: