lördag 16 februari 2008

Jag har syndat!

Yes, förlåt mig - jag har inte bloggat sen alla hjärtans dag.

Bilder har tagit under hela min vistelse och det kommer läggas upp en del här när jag är tillbaka i Göteborg.

Här kommer lite läsning för er som vill veta vad jag har pysslat med de senaste dagarna!

Alla hjärtans dag
Vad ska man säga? Den mest perfekta dagen, förutom en sak. Alla hjärtans dag ska spenderas med folk man älskar! Jag älskar min pojkvän av hela mitt hjärta men min familj och mina närmsta vänner var något jag verkligen saknade. Men jag fick vara med min stora kärlek och han gjorde verkligen allt så perfekt som det kunde bli. Han jobbade på dagen, lämnade mig själv och visade inget som helst intresse för den mest romantiska dagen på året. Förutom att han kramade och pussade på mig innan han gick till jobbet! Men för en sekund trodde jag nästan för en sekund att han hade glömt att alla hjärtans dag var idag - men icke!

Jag somnade i soffan efter en lång dag på stan med Lisa, Elin och Therese och väcktes av att min prins låste upp dörren! Han satte sig brevid mig på soffan, tittade på mig och gav mig tre fantastiskt fina röda rosor, en gosedjursmus som höll i ett hjärta, choklad-och gelehjärtan och ett pärlarmband! (Bild kommer - jag lovar!) Sen konstaterade vi att jag var för trött för att käka ute så vi hämtade upp pizza från pizzerian på andra sidan gatan och åt den framför tvn.

Tack älskling för en så underbar kväll med dig, du är den bästa pojkvännen man kan ha!

Haha detta blev lång utläggning, men men!

På fredagen fikade med med Therese på Mocco för att sedan bege mig hemåt och göra mig redo för en utekväll med mina ladies och min baby! Förfest hos oss och taxi till Vanilla! Efter ett tag kilade vi vidare till Laroy där jag och älskling lämnade tjejerna för att avsluta kvällen på White Room för en relativt tidig hemgång, vi tänkte ladda upp inför kvällens utgång.

Idag har jag vaknat. pussat lite på min prins och städat lägenheten! Och det måste jag slutföra nu så jag får kila!

Men jag måste säga att när man är såpass långt hemifrån under en lite längre period så inser man vissa saker. Mamma, Pappa, Andreas och Mormor är lätt världens bästa familj som jag älskar så gränslöst och saknar så sinnessjukt mycket! Emma och Veronika är mina två bästa tjejkompisar som betyder så sjukt mycket för mig och även dom saknar jag så det gör ont i mig. Jag önskar verkligen att ni 5 kunde vara här uppe med mig för då hade jag aldrig åkt hem igen!
Jag älskar er! Ni (,några till, förlåt om jag inte nämnt er!)och min prins betyder allt för mig.

Inga kommentarer: