lördag 9 februari 2008

Kl 20.00 i SVT1 smäller det!!

Äntligen är det Melodifestivalen igen! Ikväll startar dom i ingen mindre stad än underbara Göteborg! Jag kommer inte befinna mig där utan jag ska sitta i soffan med Mamma och äta chips med vitlöksdip, kladdkaka och dricka vin men missa årets första deltävling i Melodifestivalen kommer jag inte göra!

Förutom Kristian Luuk som programledare så finns ju också kvällens bidrag att se fram emot:
E-Typ & The Poodles - The line of fire
Face-84 - Alla gamla x
Velvet - Déjà vu
Brandur - Lullaby
Michael Michailoff - That's love
Amy Diamond - Thank you
Suzzie Tapper - Visst finns mirakel
Christer Sjögren - I love Europe


Andra roliga människor som kommer synas i Melodifestivalen iår är bl.a. Ola, Andreas Johnson & Carola, BWO, Patrik Isaksson, Ainbusk, Eskobar, Niklas Strömstedt, Linda Bengtzing, Sibel, Fronda och Charlotte Perelli. Så missa inte heller deltävlingarna framöver, det är nästan inte ens okej att göra det.


Finalen kommer vara den 15 mars i Globen, Stockholm!




För mer information kolla:
http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=79702&lid=puff_1049242&lpos=lasMer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar din blogg! Du pratar inte bara om dig själv utan du har även koll på annat! Du bevisar ständigt att det faktiskt finns något bakom den vackra ytan!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Kul att du gillar bloggen! Haha, om det där var en komplimang eller en förolämpning vet jag inte men jag tar det som en komplimang så tack, det var gulligt sagt!! :)

/ Sandra