fredag 8 februari 2008

Jag är helt säker på..

Att min pojkvän är den sötaste som finns! Ååh jag är så tokigt kär! Jag vaknade imorse med ett stort leende på läpparna - jag tror jag somnade medans jag pratade med honom igår, lite kul måste jag erkänna att det är med tanke på att han alltid somnar i mina öron i vanliga fall! Det var härligt att somna sådär, får göra det lite oftare!

Och på onsdag smäller det, då är det jag och han i 6 dagar! Fantastiska 6 dagar då jag ska ta vara på varje sekund tillsammans med honom! Jag ska försöka blogga så mycket jag bara kan, men jag kommer nog inte ha tillgång till internet på dagarna för då åker han till jobbet men det kommer lösa sig!

Igår pratade jag med världens-bästa-Karin, och på allvar - jag menar det, hon ÄR världens bästa Karin! Hon kommer tydligen vara i Stockholm hos sin pojkvän Gustav hela veckan och jobba på Modemässan så jag ska försöka umgås lite med henne! Kommer bli såå grymt, har inte träffat henne på evigheter, jag saknar henne i massor!!

Nu ska jag kolla på Gossip Girl och somna tänkte jag, sen blir det massa plugg - kul.. NOT!

Inga kommentarer: