tisdag 19 februari 2008

Sysselsätt mig..

Jag behöver verkligen skaffa mig en hobby.. Fast just det är inget jag själv insett, det är något min kära pojkvän anser. Det har gått för långt när min baby inte orkar prata med mig mer i telefon och det enda han säger är 'du borde verkligen skaffa dig en hobby sötnos.' Först blev jag lite ledsen i hjärtat, men han har ju rätt och sanningen är hård men rättvis.
Känns bara som att jag är för lat för det just nu - eller snarare bekväm!
Vad tusan ska jag hitta på? Hjälp mig!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gå ut mer? I ditt fall går det typ inte, men ändå..

Sandra Paulsen Ernek sa...

Haha, så mycket är jag inte ute längre!!

/ Sandra

Anonym sa...

Börja gymma? :)

Anonym sa...

Strunta i att skaffa dig en hobby! Umgås med dina vänner! Han är en dålig pojkvän som säger så när du vill pratar med honom! Gör dig av med honom, ju snabbare desto bättre!