söndag 10 februari 2008

Du, du måste bara veta!

Jag lämnar dig aldrig och när jag är med dig vill jag aldrig släppa dig. Jag vill bara att vi alltid ska få vara tillsammans, för det är med dig som jag är som mest lycklig. Du gör mig lycklig älskling! Som ingen annan..

Allting är ingenting utan dig och jag speciellt är ingenting utan dig, det är utan dig det känns som att något fattas och jag känner mig tom. Men med dig alla bitar faller på plats och jag är så lycklig över att jag har hittat dig. Du fyller tomrummet som funnits innan - du gör mig hel!

Nu kan jag inte föreställa mig mitt liv utan dig och jag menar varenda ord när jag säger att jag vill att du ska veta att jag aldrig kommer släppa dig, inte frivilligt iallafall! Jag vill vara med dig hela tiden och jag vill aldrig att vi ska skiljas åt.

Inga kommentarer: